onsdag 4 november 2009

miljoner småkultingar i mitt blodomlopp

Idag har jag vaccinerat mig mot baconfebern/svinis/grymma flunsan. Whatever.

Miljoner små minisvininfluensabasilusker invaderar min kropp.

Jag ínväntar eventuella rektioner och håller tummarna att jag slipper bli dålig nu inför fredag och allt........(ladies night i K-krona inplanerat).

Men jag tyckte det var lite ego att inte ta den av anledningen att jag vill ut och roa mig på fredag och inte vill riskera kvällen.. För de rekommenderade mig trots att jag inte tillhör nån riskgrupp att ta den när jag kom dit med Sigge. För både min, Sigges och framför allt Eltons skull (som ju inte vaccinerades). Nu är det bara Lenny som måste försöka hitta ett tillfälle att vaccineras.

Och Sigge har tagit den.. Han fick ju också sin spruta idag. och var sååå duktig. han sa inte ett knyst utan bara tittade på sprutan.

Och så fick han ett bokmärke.

Men jag fick inget bokmärke! attans!

och när jag kom hem så såg det fortfarande ut som en stia här hemma.

Jag som trodde att alla gristendenser skulle försvinna av sig självt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar