lördag 11 september 2010

160 besök på bloggen - 6 kommentarer

Det var ju inte illa pinkat, eller?
Det var inte många tangenter som slets ut på tangentbord landet kring pga mitt hot-inlägg.
Inga frågor har ni till mig heller, så ni vet allt om mig?
Är min blogg verkligen så utlämnande...?

Så Marielle, Fredrik, Fia, Sarah, Akiz och du mystiske anonyme kommentator, är det ni 6 tillsammans med de andra tre flitiga kommentatorerna jag nämnde i inlägget som bör ha lösenordet till min blogg då?

Tack ni 6! Att ni tog er tiden!

5 kommentarer:

  1. Jag ska bli bättre på att oxå...jag läser varje dag men kommenterar typ väldigt sällan :)

    SvaraRadera
  2. jag läste men skrev inte.. det stog ju att jag inte skulle skriva eller ta åt mig för jag normalt sätt är rätt duktig på det ;0)

    SvaraRadera
  3. Jag läser relativt ofta, ko menterar nån gång då och då. Roas dock alltid av beskrivningarna av Eltons trick och Sigges visdom :-)

    Ska försöka bli bättre på att lämna avtryck!

    /Camilla på 7:an

    SvaraRadera
  4. Här kommer mitt erkännande - det var fram till alldeles nyligen som jag kom på hur jag skulle göra för att kommentera utan att behöva ha google-konto eller liknande...det var det där med att ibland känna sig som teknisk analfabet ;)

    SvaraRadera
  5. Jag läser alltid och kommenterar aldrig.... men att jag är hopplös visste du ju redan! :)

    SvaraRadera