torsdag 23 september 2010

Nu ska jag bara fundera ut vilken låt jag ska sjunga också....

I November är vi bjudna på bröllop igen.
Härligt med ett romantiskt bröllop som värmer så här när hösten dragit över oss, och kylan regerar.
Det är fina Johanna & Henrik som ska gifta sig i Skåne.

Och nu verkar det ha löst sig med barnvakt också, så vi kommer förhoppningsvis få en barnfri helg tillsammans, med fest, bröllop och romantik.
Nu ska jag bara fundera ut vilken låt jag ska välja att sjunga i kyrkan ocskå.
Jag menar på nåt sätt måste jag ju gengälda, det du gjorde för oss, Johanna.

För er som inte sett, när hon sjöng på vårt bröllop, så finns en länk här.

Har du några förslag på låtar Johanna, eller vill du hellre att jag låter bli ;)
Om du så önskar kan jag så till den grad dölja min tondöva stämma och taktlösa sång att jag även mimar i psalmerna....
Bestäm du....

Hur som helst, jag ser fram emot bröllopet!

(Sen Akiz, gäller ju samma sak för dig. såklart. Låt mig bli den förste att veta, om du vill ha sprucken sång med falska inslag om du väl slår till och gifter dig! Är det payback-time så får man ju ställa upp liksom. haha(nu hade jag tyvärr inte klippet från bröllopet i datorn))

1 kommentar:

  1. Eva om jag gifter mig får du sjunga .. är nog ingen annan som vågar!!! ;0)

    SvaraRadera