söndag 12 september 2010

förtydligande

" Elton ser inte lika road ut som Sigge" fick jag i en kommentar.
Och jag håller med att det framstår så av bilderna.
Elton är inte alls road på den ena bilden.
Anledningen till hans missnöje är dock att jag lyft upp honom i famnen. Han blev sååå arg när jag tyckte att vi skulle avstyra leken lite grann, eftersom den här dammsugarleken var något av det roligaste Elton lekt på länge.....

Mina barn är inte som andra barn, ju knasigare lekar, desto roligare liksom.
och nej, dammsugaren var inte på starkaste suget, bara på sånt där fjuttigt sug, och med överfull dammsugarpåse så var det ingen risk för att hela Elton skulle sugas in, trots hans ringa flugvikt.

Men ändå, funderar på vilken teknisk hushållsapparat vi ska utforska idag
: Elvispen? Skrivaren? Kaffebryggaren?

2 kommentarer:

  1. haha om inte annat om nu Elton skulle sugas in i damsugaren vore inte det en utmaning för den där lilla Houdinin att ta sig ann. Och känner jag han rätt stannar han nog inte länge där i!!!

    Elvispen.. tror elton skulle vara söt i mega krulligt hår!!

    SvaraRadera
  2. snälla inte elvispen!

    SvaraRadera