fredag 17 september 2010

klockan är kvart över ett på natten

Alla sover.
Utom vi.
Sova kommer vi få göra i ett annat liv. Det hör liksom andra till känns det som.
Natten till igår stökade Elton mellan 23-03. vi trodde han hade magknip, men jag tror vi hade fel. Jag tror de är de satans blåsorna som är tillbaka.

Inatt kan han inte sova heller. Han sov en halvtimme mellan 20-20.30 ungefär. Sen har han varit vaken. han vill sova och slumrar till en fem-minutare då och då. Men han kan inte.
Han vill inte äta, inte dricka.

Jag känner mig stressad av att inte få sova, hjälplös över att inte kunna hjälpa Elton och ynklig för att jag tycker synd om mig själv, resten av familjen och allra mest synd om Elton.

1 kommentar:

  1. Hej gumman. Nu har jag läst allt jag missat i din blogg och är nu ifatt igen. Herregud, stackars lilla Elton. Det gör så ont att läsa hur han lider med dumma blåsor. Ni är verkligen kämpar som går igenom allt hemskt. du är så himla stark som orkar vara mamma, och plugga samtidigt med så fint betyg. vad skönt att han är piggare igen nu iaf. hoppas och håller tummarna att allt blir bra fort. tänker på er.....kraaaaaaaaaaaaaaaaamar

    SvaraRadera