fredag 10 september 2010

Nu blir jag trött, jag har ju bett snällt!

Nu gör jag som Fia.
Jag kommer hota er.
Jag har ju bett snällt, så många gånger ;)

Jag kopierar Fias blogg-hot rakt av:

Alltså, jag tycker ni är för tråkiga! Ni kommenterar ju nästan aldrig. Ni är faktiskt ganska många som läser bloggen. Man får vara anonym, men ni kan väl ge nån slags respons ibland. Annars kanske jag lösenordskyddar bloggen och bara låter dom närmsta läsa den! Tänk på det!
Är den inte lika rolig längre när jag inte är gravid och gnäller? Är det för mycket bilder och för lite text, snälla säg nåt, så ska jag tillfredställa er.

Eller fråga nåt!
Finns det inget ni vill veta? Fråga precis vad ni vill och jag ska svara ärligt och rakt (för det är jag bra på!)
Va anonyma, men fråga en liten fråga. Det måste hända något annars finns det ingen anledning för mig att fortsätta dela med mig av vårt liv till folk som ändå inte bryr sig! Jag försöker blogga på den lilla, lilla lediga tid jag har för att ge ER något. Så ge mig något tillbaka!!!

Det hade lika gärna kunnat vara jag, som skrivit så där!
Grejen är att jag börjar tycka det är lite trist att blogga.
Det är faktiskt fler som läser bloggen nu än vad det varit tidigare. Men det är väldigt få av er som ger nån feedback. På metrobloggen fick man mycket mer feedback, eftersom inläggen alltid kom upp på startsidan, och man ofta hade andra metrobloggare på besök. Det var trevligt, så trevligt att jag ibland funderar på att gå tillbaka dit av den anledningen. Men jag gillar inte riktigt fuktionera på metrobloggen.se

BLI ARG PÅ MIG OM NI VILL! Skriv elaka kommentarer, Skriv frågor eller synpunkter.
Skriv om ni tycker jag är för tråkig, för ego eller för knäpp.
Och säg vad jag ska blogga om, vilken typ av inlägg gillar ni?

Minna, Malin och Petronella, ni kan bortse från detta inlägg, ni är väl de tre som kommenterar friskast i bloggen! Men ställ gärna frågor, eller kom med synpunkter!

5 kommentarer:

  1. Hey!! Jag kommenterar faktiskt en del jag med...!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar själv tycka det är så tråkigt när jag inte får någon respons på min blogg. Skittrist är det! Men så är jag ju inte bättre själv... Suck! Ska försöka skärpa till mig! :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska inte vara sämre då. Jag läser din blogg och får mig ofta ett skratt. Eltons påhitt är fantastiskt kul att läsa om, kanske inte lika kul att uppleva varje dag, men du är nog en supermom vad jag förstått och din blogg är rolig och välskriven!!!! Sigge är givetvis en liten sötnos han också! Hans kommentarer är guld värda, sån klok liten unge!

    SvaraRadera
  4. Här kommer ett livstecken från ytterligare en läsare. Kämpa på! Följer din blogg dagligen. Och du gör det bra.

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag läser din blogg ofta och tycker det du skriver är skoj och underhållande både om dig själv och om dina barn. Jag började läsa din blogg när en vän visade mig den.

    Här har du något att fundera på... Jag känner inte dig men 2 av mina vänner känner dig. Vem är jag då? :) Lista ut det och jag kommer bli imponerad! Ett pris kommer isåfall på posten.....

    SvaraRadera