torsdag 16 september 2010

Men Marielle, skojar du med mig?

Marielle, skojar du med mig?
Jag är nog ovanligt trög, för jag trodde bergis du var M. Nu lägger du en kommentar som gör att jag börjar fundera på om jag är mer korkad än tåget.
Du kan lista ut vem anonyme kommentatorn är, men jag kan det inte, och då är du ändå inte M.?

Jag var ganska säker på att du var M och att Jessica (R) var J. Men kopplingen er emellan känner jag inte till. Nu tänker jag mig en annan M, med ett barn på M, som borde ha en koppling till Jessica, men då stämmer inte det in att M bara skulle ha ett barn? är jag ute och cyklar helt eller?

Men sen är jag osäker på om Jessica är en läsare av min blogg, läser du den Jessica? i så fall ge dig tillkänna.

inatt sov jag 3,5 timmar max, kluriga tankar övergår mitt förstånd.
Snart kommer jag seriöst gissa på att anonyme kommentatorn är jultomten eller påskharen.
För jag är så seg.
Segare än sirap.

5 kommentarer:

  1. Herre gud ... det låter som värsta mysteriet... ;0) Eva jag säger den här M med barn på M och kontakten med Malmö.. jag kan ju i alla fall säga att jag är inte inblandad vad jag vet i alla fall.
    Jag är lika nyfiken som du!

    SvaraRadera
  2. Minna, det var inte dig jag tänkte på, faktiskt. Det finns en till M, men hon har tre barn. ja det här är ett mysterium.

    SvaraRadera
  3. Hej Eva! Det var länge sen sist, vore kul och ses snart. Jo visst läser jag din blogg. /Jessica

    SvaraRadera
  4. Jo Eva visst är det jag själv som är M, det bekräftade jag ju för några dagar sen. Ledsen att jag snurrade till det för dig! J är ingen jag känner, men jag vet vem hon är och har varit i hennes fina hus. Tillsammans med anonyme kommentatorn då.

    SvaraRadera
  5. Nu börjar du närma dig rätt svar. Dags att fråga M och J vad jag heter och publisera det så kommer ett pris på posten snart :)

    SvaraRadera