söndag 12 september 2010

såja

nu är det lite fart på kommenterandet i bloggen. Bra jobbat.
Dock har jag ett par frågor till er!

Vem är du som heter Johanna? jag känner många johannor, och jag vet minst 3 som brukar kika i min blogg, och till namnet vet jag ännu fler. Men jag kan inte koppla vem du är, ändå. Du får utveckla lite, jag kommer inte in på din profil som du länkat.

Marie? Vem är du? - utveckla..

och du anonyme kommentator i Malmö med den hemlige presenten. Först trodde jag ganska säkert att ditt förnamn började på K, men nu är jag osäker igen. Jag går bet, men blir inte desto mindre nyfiken. En ledtråd till kan du ge. De två vännerna vi har gemensamt, är de vänner med varann, eller är de ett par?

3 kommentarer:

  1. Du efterlyste fler kommentarer på bloggen. Ett tips kan vara att köra efterhandsmoderering av kommentarer på bloggen. Som läsare kan det nämligen kännas som man lägger ner tid i onödan på att skriva en kommentar utan att veta om den faktiskt kommer att publiceras. Då är det lätt att hellre låta bli.

    En tanke från höften.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Mitt namn börjar inte på K. så där hade du fel ;)
    Jag har två vänner som känner dig och de är inte ett par.
    J har två barn och M har ett barn. Nu måste du kunna lista ut det....

    SvaraRadera
  3. johanna w är det, märkte att det blev nåt galet när jag kommenterade, jag har även kommenterat olika tror jag , men det är jag som varit inne på ett par ställen i af =)

    SvaraRadera